Vienas garsiausių visų laikų kompiuterinių žadimų blokbasteris Half-Life grįžo. Ir nors naujasis serijos standalone (nereikalaujantis originalo) papildymas nesukėlė tokio ažiotažo kaip pirmųjų istorijų apie Gordaną Frymaną dalys, visgi Half-Life brendas dar senai iki žaidimo pasirodymo rinkoje garantavo Valve Software kompanijai puikų žaidimo kopijų pardavimą. Dar 2004 metų pabaigoje kompanijos atstovai viešai skelbė, jog jau pradėtas kurti antrojo Half-Life papildymas. Pradžioje, pavadinę addoną Aftermach kūrėjai žadėjo žaidėjams suteikti galimybę su kitų išmatavimų monstrais pakovoti, vienos iš Gordono Frymano padėjėjos Aliks kailyje. Tačiau po poros mėnesių Valve darbuotojai pakeitė strategiją ir pareiškė, jog naujasis Half-Life 2 papildymas vadinsis Episode One, o pagrindiniu istorijos heroju ir pasaulio gelbėtoju išliks vis tas pats misteris Frymanas. Maža to, netrukus buvo paskelbta, jog Valve Software iki 2007 metų pabaigos įsipareigoja žaidėjams pristatyti net tris epizodinius garsiojo žaidimo mini papildymus, kurie papasakos tolimesnį Gordono Frymano, jo draugų ir viso pasaulio likimą po Citadelės sprogimo įvykusio antrojoje Half-Life dalyje. Būtent nuo to ir prasideda naujasis Episode One.
Half-Life: Episode One tai 4-5 valandas gryno žaidybinio laiko trunkantis desertas Half-Life serijos fanams. Tiems žaidėjams kurie jau kone dešimtmetį seka, po netikėtos avarijos moksliniame tyrimų centre prasidėjusius, vyruko su laužtuvu rankoje nuotykius. Paprastam žaidėjui, milžiniškos kompanijos, pusantrų metų kurtas ir per vieną vakarą pereinamas žaidimas be abejo pasirodys sunkiai paaiškinamas reiškinys, tačiau čia vertėtu suprasti, jog nemenka masė žmonių Half-Life laukia ne dėl naujų ginklų (kurių papildyme ir nėra), ne dėl įmantrių geimplėjaus naujovių (tiek veiksmo intensyvumas, tiek ir užduočių įvairovė čia analogiška originaliajam Half-Life 2) ar gausybės naujų monstrų (to mes nesuprastume).... neee, - mums reikalinga ISTORIJA. Būtent tai ir suvokusios Valve smegenys nutarė paversti Gordaną Frymaną muilo operos herojumi. Ką gi dar vienas virtualaus pasaulio serialas... tik šį kartą su ypatingai garsiu pavadinimu.
Techninė Episode One pusė praktiškai nepakito nuo 2004 metų. Tiesa tada, žaidimo grafika vertė varvinti seilę net ir aršiausius serijos, o konkrečiau antrosios Half-Life dalies kritikus, tačiau šiandien savo monitoriuje žvelgdamas į jau matytas šuns roboto ar Citadelės sienų tekstūras pagavau save mąstant, kad grafinių naujovių ar nematytų efektų akivaizdžiai pasigendu. Beveik du metai ir jokių naujovių. Gaila. Tiesa verta pagirti Valve už tai, kad palyginus su žaidimo originalu, nepadidėjo sisteminiai reikalavimai kompiuteriui (1,5 GHz procesorius, 256 Mb atminties). Šiandien tai labai retas atvejis PC žaidimų rinkoje.
Nulis naujovių, tačiau papildymas neblogas. Gražus istorijos tęsinys. Be abejo norėjosi daugiau ir aišku tai, kad žaidimo kūrėjams yra kur tobulinti garsiausio virtualaus pasaulio herojaus nuotykius. Gal antrasis epizodas bus sėkmingesnis ir mes galėsime švesti? Tikėkimės. O kol kas iki pasimatymo pone Frymanai.
Half-Life 2: Episode One Minimum System Requirements
CPU: 1.2 GHz Processor
RAM: 256 MB
Graphics Card: DirectX 7 capable graphics card
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
Internet Connection
CD or DVD rom drive
Half-Life 2: Episode One Recommended System Requirements
CPU: 2.4 GHz Processor
RAM: 512 MB
Graphics Card: DirectX 9 capable graphics card 256 MB
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
Internet Connection
CD or DVD rom drive
Half-Life 2: Episode One Ideal System Requirements
For running the game smooth in 1280x1024 with High Quality graphics.
CPU: 3.4 GHz Processor
RAM: 1024 MB
Graphics Card: Radeon X800 or Geforce 6800
Windows 2000/XP/ME/98
Mouse
Keyboard
Internet Connection
CD or DVD rom drive